Kartka ślubna w kolorach srebra i złota

Witajcie!
Dziś jest dla mnie wspaniały dzień, ponieważ po raz pierwszy mam ogromną przyjemność przedstawić Wam moją inspirację debiutancką, przygotowaną dla Papierowego Potwora w ramach DT. Na tę wyjątkową okoliczność wybrałam projekt, który o tej porze roku jest prawdziwie „gorącym towarem”, mianowicie kartka ślubna w formacie DL. Dlaczego DL? Odpowiedź jest prosta. Ten format w kartach ślubnych dodaje moim zdaniem elegancji i szyku - choć może to tylko moja subiektywna opinia.Założyłam sobie, że kartka ma być elegancka, niezbyt przesadzona w ilości dodatków, jednak podkreślać powinna wyjątkowość i bogactwo tak ważnego wydarzenia. Zastanawiając się nad kolorystyką postanowiłam skorzystać z „Biżuterii Królowej”, w końcu ślub to ślub, ma być na bogato…




Wybrałam więc arkusz C w odcieniach szarości. Bardzo urzekł mnie aniołek z serduszkiem i białe róże umieszczone w arkuszu do wycinania. Wykorzystałam także gotowy napis z tego arkusza. Dzięki takiej kolorystyce mogłam osiągnąć zamierzony efekt. Poprzez połączenie bieli i odcieni szarości, dorzuciwszy odrobinkę złota dla podkreślenia detali, otrzymałam karteczkę o jaką mi właśnie chodziło.

Mam wielką nadzieję, że ślubna kartka, gdzie połączyłam srebro ze złotem, przypadnie Wam do gustu.

Pozdrawiam Was ciepło,
Edyta
https://papierowahulka.blogspot.com/

Komentarze

  1. Przepiękna kartka! Urzekły mnie zwłaszcza listki - czy to embossing na gorąco na kalce? niesamowity efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak, listki są embosowane na klace. Również lubię ten efekt:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty