Wesołych Świąt! w eleganckim wydaniu

Mamy jeszcze grudzień, więc to idealny czas na podzielenie się z Wami kolejną inspiracją na świateczną kartkę.
Papiery z Zimowej Opowieści nadają się idealnie na tę okazję i nie tylko! 
W prostocie tkwi urok, więc i tym razem chyba nie przesadziłam z dodatkami. Na bazie z kartonu eko ułożyłam wianuszek ze śnieżynek wyciętych z Zimowej Opowieści, które idealnie komponują się z tą bazą. W centralnym punkcie umieściłam napis wycięty również z tej kolekcji. 
I jak to ja - uzupełniam wianek srebrnymi kryształkami, które również znajdziecie w sklepiku Papierowego Potwora.








To mój ostatni wpis przed świętami, więc z całego serca życzę Wam aby te święta spędzone z rodziną przyniosły Wam moc radości, miłości, ciepła i niegasnącej weny!


Ściskam,
Paulina
www.facebook.com/ArtPusia









Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty