Kartka z wianuszkiem - PusiaArt


Witajcie!
Dziś chciałabym podzielić się z Wami inspirację na kartkę z wianuszkiem. Z założenia miała być to kartka wielkanocna, jednak w trakcie stwierdziłam, że pasuje ona również na wiele innych okazji i skutkiem tego jest brak napisu świątecznego.
Do jej wykonania użyłam papierów z dwóch kolekcji - Gruszkowego i Brzoskwiniowego Sorbetu
Do ozdobienia środków kwiatków użyłam półperełek samoprzylepnych (3mm), które również znajdziecie w Sklepie Papierowego Potwora. 
Oczywiście nie mogło też zabraknąć przeszyć - jak w każdej kartce wykonanej przeze mnie w ostatnim czasie. 

A Wy jak myślicie? Nadaje się ta kartka zarówno na Wielkanoc jak i inne okazje (np. urodziny)?




Pozdrawiam ciepło
Paulina,www.facebook.com/ArtPusia



Komentarze

  1. Świetna! Jakoś nie miałam jeszcze okazji spróbować przeszyć na potworowych papierach - muszę w końcu spróbować bo efekt jest super!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty