Monochromatycze wyzwanie

Witajcie Kochani!

Moją kolejną inspiracją dla Was bedzie exploding box w odcieniach niebieskiego. To było wyzwanie! Box był prezentem dla mojej chrzestnej, która kocha kolor niebieski. Kiedy zaczynałam go tworzyć wiedziałam, że musi być wyjątkowy - w końcu nieczęsto obchodzi się 40. urodziny ;-) 
I tak oto powstał monochromatyczny box z kwiatową babeczką w środku.







Do wykonania mojej pracy użyłam granatowego papieru z kolekcji "Biżuteria królowej" oraz Niebieskich arkuszy okazyjnych z których wykorzyształam zarówno piękne tło jak również krążek oraz banerek z napisami. W centralnej części boxa umieściłam własnoręcznie zrobioną kwiatową babeczkę. Kwiatami ozdobiłam też ścianki pudełka i jego wieczko. Całości dopełniają moje ulubione perełki w płynie oraz satynowe wstążki.
Jak Wam się podoba moja propozycja?



Pozdrawiam,
Karola
instagram.com/wytwornia.cudow_handmade

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty