​​​​​​​​​​Pastelowe trio na wyjątkowe okazje


W tym miesiącu przygotowałam trzy karteczki, do których wykonania użyłam w głownej mierze nowych papierów z kolekcji "Akwarelowe listki". Zbliża się czas I Komunii i ślubów,  i Chrztów wiosną i latem jest więcej, a Olga w swoim najnowszym projekcie daje piękne napisy i akwarelowe tła idealne na te właśnie okazje.

Prace, które stworzyłam inspirowane są stylem shabby chic i nadchodzącą wiosną: utrzymane w pastelowych kolorach, z delikatnymi, białymi koronkami i półperełkami oraz papierowymi kwiatami [WOC].  Jest elegancko, a zarazem romantycznie, bo takie też są te ważne okazje!
















Mam nadzieję, że moja druga inspiracja przypadnie wam do gustu!

Oprócz papierów od Olgi - Papierowy Potwór użyłam w kartkach papierów z kolekcji Splash it! Studio 75, papierów z popularnego Actiona, koronki, wstążki, świecidełka i listki z wykrojników.


Pozdrawiam,
Ola
kartolka.blogspot.com




Komentarze

  1. Piękne kartki! Zwłaszcza ta na chrzest bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty