Kartki na bazie kolekcji "Wymaluj mi wiosnę"


Witajcie :)
Przygotowałam dla Was dzisiaj trzy karteczki przygotowane na bazie kolekcji "Wymaluj mi wiosnę".

Do pierwszej z nich użyłam arkusza C oraz zielonego arkusza z napisami , arkusza do druku z jasnowłosymi dziewczynkami  i darmowego digi-stempla dostępnego do pobrania na stronie Papierowego Potwora:



Do wykonania drugiej użyłam arkuszy B i D oraz papieru "Przepiśnikowe tła" , arkusza B z kolekcji "Gruszkowy Sorbet" , grafik do druku: karty retro , akwarelowe kształty i darmowego digi-stempla dostępnego na naszej stronie.




 
Do zrobienia ostatniej kartki wykorzystałam bonusowy arkusz z okładki zestawu , arkusz A oraz grafik do druku: malowane kształty  i akwarelowe kształty :




Papiery z kolekcji "Wymaluj mi wiosnę" stały się moimi ulubionymi papierami z Papierowego Potwora i na pewno nie raz pojawią się jeszcze na moich pracach. A Wam która kolekcja podoba się najbardziej?



Pozdrawiam ciepło
Agnieszka
Crafty Cat

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty