Komplet urodzinowych kartek dla bliźniaczek


Witajcie! Dzisiaj przygotowałam dla Was komplet urodzinowych kartek - są prezentem na osiemnaste urodziny dla sióstr bliźniaczek a więc są to "bliźniacze" kartki - styl i motywy prac są takie same ale kolory i układ nieco inny. Motyw łapacza snów idealnie pasuje do papierów z kolekcji "Wymaluj mi wiosnę" - ich styl jest lekki, delikatny, wręcz ulotny - tak jak piórka przy łapaczu. 






Swoje prace wykonałam z arkusza A, B oraz D, tło potuszowałam, pochlapałam delikatnie fioletową farbką i zrobiłam kilka kropelek rosy oraz dodałam prawdziwe piórka - całość jest pastelowa i zwiewna - idealnie wiosenna :)
Psst... Papiery z tej kolekcji (Wymaluj mi wiosnę) są świetne również jako tło do zdjęć ;)​​​



Pozdrawiam,
Karola
instagram.com/wytwornia.cudow_handmade

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty