Różowa metryczka Zuzi


Witajcie,

Zaskoczę Was, ale nie przepadam za wiosną… wolę jesień.  Jednak kilka bardzo mi bliskich osób uwielbia obecną porę roku, a od kilku tygodni wiosenny czas jest dla nich wręcz wyjątkowy – zostali rodzicami. Na świecie pojawiła się maleńka Zuzia, a ja z tej okazji przygotowałam pamiątkową ramkę-metryczkę.
Wykorzystałam różowe tło z zestawu wesołe rysowane kwiatuszki w wiosennych barwach – które okazało się idealne do tego typu pracy. Dodałam różany tag z zestawu – mają cudne kolory te tagi! Chorągiewki wycięłam z zestawu pięknych „bladziochów” – 3 blade tła z różami w stylu vintage.

W środku wkomponowałam zdjęcie małej Zuzanny w różowym wdzianku – komponuje się więc idealnie, dodałam odrobinę sznurka, kilka papierowych gwiazdek i dwa koła z tekstem.
Całość wyszła słodko i dziecięco.







Myślę, że to całkiem fajna pamiątka
A Wy czym obdarowywujecie nowych członków rodzin i oraz świeżo upieczonych rodziców?

Pozdrawiam,

Karolina



Pozdrawiam!
Karolina Wycina
http://karolinawycina.blogspot.com/



Komentarze

Popularne posty