Journal w stylu vintage

Styl vintage to moja wielka miłość! Ostatnio zakochałam się w journalach tworzonych w tym stylu  między innymi przez Amity Bloom czy Yvonne Preston. Po pewnym czasie oglądania filmików i zachwycania się pracami innych, postanowiłam wreszcie stworzyć swój własny vintage journal - mój wyjątkowy, kreatywny zeszyt na notatki, złote myśli, papierowe pamiątki ...








Kolekcja BIŻUTERIA KRÓLOWEJ oraz WYMALUJ MI WIOSNĘ okazały się być idealna do stworzenia journala! Do zrobienia okładki użyłam motywu desek z w odcieniach zieleni z zestawu WYMALUJ MI WIOSNĘ, a ozdobiłam ją elementami z zielonego arkusza z BIŻUTERII KRÓLOWEJ. Na okłądce pojawiły się też śliczne, roślinne TEKTURKI Papierowego Potwora.

 Fantastyczne elementy do wycinania z tej kolekcji idealnie nadają się właśnie do takich prac! Na okłądce widzicie wspaniałą kobietę vintage, zegar, jaskółkę i jeszcze kilka elementów z zielonego arkusza, natomiast w środku użyłam obrazków również z arkusza fioletowego. Używając w całości jedynie 2 arkuszy stworzyłam do swojego journala okładkę, tagi, kieszonki i przyozdobiłam strony. Efektowności dodają kartki postarzane w herbacie, kilka stempli, serwetek i stron z książek.

Zeszycik zawiązywany jest na jutowy sznurek, a dodatkowe elementy, których użyłam to kwiatek z WOC, kilka kwiatków szydełkowych, cekiny, serwetki, motylki papierowe i tekturowy napis na okłądce pochodzący z I KROPKI.

Journal służy mi jako kwietniowo - majowy pamiętnik. Już w planach mam kolejny!

Mam nadzieję, że wam się spodoba!

Pozdrawiam,
Ola
kartolka.blogspot.com

Komentarze

Popularne posty