Karta z okazji Święta Macochy i Pasierbicy

Witajcie!

Miniony maj to dla mnie zawsze bardzo rodzinny miesiąc. Po pierwsze ze względu na sezon komunijnych spotkań w rodzinnym gronie, po drugie w maju swoje święto obchodzą nasze Mamy.
Oprócz tego jest jeszcze jeden ważnych dzień, który powoduje że maj jest dla mnie jeszcze bardziej rodzinny, a mianowicie - Dzień Macochy i Pasierbicy. Święto to już drugi rok z rzędu obchodzą bliskie mi osoby i właśnie w związku z tym dniem powstała dzisiejsza pamiątkowa kartka.
Kartka, podobnie jak w zeszłym roku, jest ze zdjęciem macochy i pasierbicy właśnie. Oprawę dla zdjęcia zrobiłam z grafik do samodzielnego druku. Wykorzystałam drewniane tło z różami w kolorze
 brązowym. Róże wycięłam z zestawu herbaciane róże
, a listek z akwarelowych liści w odcieniach złota
. Dodałam trzy duże ćwieki w kolorze kremowym, a całość schlapałam mgiełkami, ozdobiłam kilkoma przezroczystymi kropelkami w płynie oraz sypkim brokatem.
 




 
Myślę, że taka kartka będzie wzruszającą pamiątką po latach.
A czy Wy obchodzicie jakieś własne, prywatne święta? :)
 
Pozdrawiam serdecznie,
Karolina




Pozdrawiam!
Karolina Wycina
http://karolinawycina.blogspot.com/




Komentarze

  1. Kartka śliczna, ale przyznam się że o takim święcie nawet nie słyszałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty