Szkicownik Zielarki i dwie kartki dla Mamy


Witajcie
Chciałabym Wam dziś pokazać najnowszą z niepowlekanych kolekcji Papierowego Potwora - Szkicownik Zielarki. Przygotowałam z niej dwie kartki - pierwszą z nich zrobiłam na bazie arkusza C wykorzystując obie jego strony. Pracę uzupełniłam listkami wyciętymi z arkusza B.




Do wykonania drugiej z nich wykorzystałam arkusz A - jego tył wykorzystałam jako tło a z przodu wycięłam kwiatki. Całość uzupełniłam napisem z arkusza wakacyjnych napisów.



W kolejnych postach zaprezentuję Wam prace wykonane z pozostałych papierów z tej przepięknej kolekcji :)

Jeśli macie w planach prace dla swoich mam to gorąco polecam kilka arkuszy digi idealnych na tę okazję: rozmyte krążki, krążki z napisami i etykiety z napisami.

Pozdrawiam ciepło
Agnieszka
Crafty Cat

Komentarze

Popularne posty