Gorset i szpilki z papieru

Witam Was serdecznie!

Chciałam  podzielić się z Wami moją  najnowszą  inspiracją  dla Papierowego Potwora w ramach  lipcowego tematu  "Freestyle". A skoro freestyle no to wszystkie chwyty dozwolone. ;)


Tworząc  projekt chciałam pokazać Wam, że z papieru tak na prawdę  da się stworzyć wszystko.  Kwestia tylko naszej  wyobraźni oraz cierpliwości. I tak o to przedstawiam Wam komplet gorset wraz ze szpilką. Gorset wykonany jest w całości z papieru z kolekcji  "Truskawkowy Sorbet". Zuzywam na Niego 2 arkusze( D) oraz 1 (B) , który to użyłam jako dodatek na plecy gorsetu. Tył jest sznurowany na szyfonową wstążeczkę w kolorze mocnego prawie magentowego różu. Do wykonania dziur na sznurowanie użyłam  nitownice oraz srebrnych nitów. Taki gorset to świetny pomysł jako opakowanie na prezent dla przyszłej  Panny Młodej  podczas Jej wieczoru panieńskiego. A w mniejszej wersji  może służyć jako pudełeczko na  drobne upominki dla uczestniczek  szalonej zabawy.

Szpilka do kompletu została wykonana zaledwie z 1 arkusza (A) papieru z kolekcji "Gruszkowy sorbet". Do buta można włożyć tez wkładkę  wyciętą z gąbki i ponacinaną poziomo  w kilku miejscach  i tak o to mamy miejsce na pierścionki 😉







Cały zestaw ozdobiłam półperełkami i dosłownie 2 papierowymi różyczkami. Całość  skromna ale z klasą. 
Mam nadzieję, że Wam się podoba. 


Serdecznie zapraszam na moją stronę  na FB.
Marta "Zeberka Dreams"
www.facebook.com/biuro.zeberkadreams


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty