Kartka pełna słońca

Kochani, takie kartki przywodzą mi na myśl dobrą zabawę w słońcu, w ręku mam drinka z palemką czy parasolką… wokół mnie plaża, słońce… Dlatego chciałam się z Wami podzielić taką właśnie inspiracją. Idealnie się do tego nadawały papiery PP… na bazie kartki (przy czym okleiłam i przód i tył kartki – tył oczywiście dla usztywnienia) tu użyłam jednego z arkuszy Wymaluj mi Wiosnę (tak dałam radę, bo karteczka ma wymiar 13x13cm :) ) cytrynka na drinku została wycięta z arkusza z elementami wielkanocnymi (z żółtej strony). Do tego na tylnej stronie okładki wspomnianego zestawu papierów był idealnie pasujący napis, który wycięłam wykrojnikiem z przeszyciami, podkleiłam dekorem niebieskim dla dodania głębi.




Całości dopełniają drobiazgi takie jak pręciki, czy liście… oraz odrobina brokatu symulująca to, że plaster cytryny w drinku jest skarmelizowany…. Mniam….


Killa Ree
killa-ree.blogspot.com

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty