"Aktywne Wakacje" z Gosią


Witajcie! 
Jak minęły Wam wakacje? Czy może jesteście jeszcze przed urlopem? I jak lubicie wypoczywać? 
Bo ja, szczerze, nie potrafię długo usiedzieć w jednym miejscu :P Jak morze to tylko na rowerze, jak góry to tylko dalekie wędrówki. Musi być aktywnie ;) 
Dlatego dziś chciałam się z Wami podzielić jedną z moich pamiątek z wyprawy na Śnieżnik.  Stworzyłam LO z zdjęciem moich córek. Do oddania górskiego klimatu idealnie nadały się papiery z kolekcji Szkicownik Zielarki. W pracy wykorzystałam arkusz A,B i C. Jak dobrze pamiętacie z porównania papierów gładkich i szorstkich, ta kolekcja dobrze współpracuje z mediami. Więc spokojnie papiery mogłam pokryć białym gesso i pochlapać biała farbą. 








Pracę dodatkowo ozdobiłam ziołowymi tekturkami od Papierowego Potwora oraz mchem i kwiatami od WOC.
Myślę, że ta pamiątka pozostanie z nami na długo. A jak wyglądają Wasze pamiątki z wakacji? Lubie je tworzyć?



Pozdrawiam,
Gosia
https://facebook.com/aroniamalowane/

Komentarze

Popularne posty