Dla najlepszych przyjaciółek


Witam Was:)


Przyjaźń jest największym darem, jaki mądrość może ofiarować, aby uczynić całe życie szczęśliwym.

I wiecie co? jestem wyjątkową szczęściarą, ponieważ życie podarowało mi aż dwie wspaniałe przyjaciółki. To wyjątkowe osoby, które zawsze były przy mnie w trudnych momentach. Dla każdej z nich przygotowałam karteczkę ( zwłaszcza, że w najbliższym czasie obie będą obchodziły rocznice urodzin). Oba projekty zostały wykonane z kolekcji "Biżuteria Królowej" - arkusze A i D.






Piękna butelkowa zieleń idealnie komponuje się ze złotą bazą i złotymi akcentami, natomiast arkusz chabrowy świetnie współgra ze srebrną bazą i dodatkami. Do ozdoby kartek wykorzystałam jedynie elementy umieszczone w arkuszach do wycinania z kolekcji, nie dodawałam żadnych kwiatów ani wstążek, jedynie półperełki:). Bardzo chciałam, by kartki były eleganckie i niezbyt przeładowane, czy udało mi się osiągnąć zamierzony efekt? Dajcie znać w komentarzach jak Wam się podobają takie zestawienia kolorystyczne i finalne projekty:)


Pozdrawiam Was ciepło,
Edyta
https://papierowahulka.blogspot.com/

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty