Jesienne kolory na kartce z królikiem

Witajcie w ten jesienny czas!
Kto z Was lubi tą porę roku? Bo ja ją uwielbiam :) Uwielbiam tą pomarańczowo- czerwono- żółtą barwę kolorów pomieszaną z szarością deszczu i błota (po którym można beztrosko skakać razem z dziećmi ;) ) , poranny szron i chrupanie żołędzi pod nogami.
Moja dzisiejsza inspiracja będzie nawiązywać do dwóch jesiennych barw pomarańczu i szarości, a także do beztroskiego świata dzieci ;)











W pracy wykorzystałam dwa arkusze papieru z kolekcji "Mój Królewicz" - Arkusz B oraz "Moja Królewna" - także arkusz B i tył arkusza z napisami "Zaproszenie". Papiery świetnie się ze sobą komponują i są idealne do takich projektów :)
Mam dla Was jedną wskazówkę, żeby po własnoręcznym narysowaniu linii, chwilę poczekać przed podjęciem dalszych działań. Pamiętajcie , że papiery PP są gładkie i trochę dłużej schną na nich farby i tusze ;)
Mam nadzieję, że moja gwiezdna kartka przypadnie Wam do gustu i zachęci do tworzenia dziecięcych prac z papierów PP :)


Pozdrawiam,
Gosia
https://facebook.com/aroniamalowane/

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty