Pierwszy szron - skromne kartki bożonarodzeniowe

Witajcie!


Chciałabym Wam dziś pokazać kilka moich pierwszych świątecznych kartek w tym roku. Cechuje je prostota, gdyż są przeznaczone do wysyłki pocztą. W każdej z nich wykorzystałam grafikę wyciętą z wydrukowanego arkusza "Świąteczne postaci na arkuszu".

Pierwszą kartkę przygotowałam na bazie papieru C z kolekcji "Zimowa Opowieść" , a napis wycięłam z arkusza "Boże Narodzenie - tagi i napisy".






Drugą kartkę przygotowałam z papierów: B z kolekcji "Deszczem Malowane" i okładki zestawu "Wymaluj mi Wiosnę". Napis wycięłam z arkusza "Wesołych Świąt".





Trzecią kartkę przygotowałam z bonusowego arkusza z zestawu "Mój Królewicz"
, a napis wycięłam z arkusza "Boże Narodzenie - tagi i napisy".






To mój ostatni post na blogu Papierowego Potwora jako członka zespołu, mam nadzieję, że zagoszczę tu jeszcze kiedyś w charakterze gościa.

Pozdrawiam ciepło
Agnieszka
Crafty Cat

Komentarze

Popularne posty