Zimowy album w kolorach szarości i pomarańczu

Na koniec tego kwartału chciałam pokazać Wam moja pracę pt. "Pierwszy szron".

Jest to album w kolorach szarości i pomarańczu. Do pracy wykorzystałam 10 arkuszy D z kolekcji  "brzoskwiniowy sorbet" oraz 10 arkuszy C również z tej samej kolekcji. Do tego po 7 arkuszy z 2 rodzajów szarego papieru z 7 Dots studio.

Album wykonany jest na bazie craftowej. Jako dodatki wykożystałam stemple krasnale które to pokolorowałam markerami, piękna taśmę z lnu w szarości z białymi  snieżynkami, kawałek szarej koronki. Napis "album" oraz głową jelenia jest wycięta z papieru i wyembossowana pudrem z Ranger'a.





Mamy tu 4 kieszonki z wysuwanymi matami z boku, kilka kieszonek z mnóstwem tagów, kilka wodospadów oraz rozkładaną harmonijke na której zmieści się aż 8 zdjęć. Całość może spokojnie pomieścić nawet 45 zdjęć, choć są  tu też i strony  nie udekorowane na które zmieści się kilka zdjęć na raz co da mam możliwość pomieszczenia nawet i jeszcze większej ilości. 











Mam nadzieję, że Wam się  podoba.



Serdecznie zapraszam na moją stronę  na FB.


Marta "Zeberka Dreams"

Komentarze

Popularne posty