Odważnie czy romantycznie?

Witajcie!
Powracam na łamy bloga Papierowego Potwora :) ale tym razem postanowiłam spróbować swoich sił w dziale Digi! Przygotowałam Dziś dla Was dwie karteczki - obie wykonane według jednego schematu - niby podobne - ale jednak zupełnie różne.

Pierwszą z nich przygotowałam z wydrukowanych arkuszy z zestawów "Ciepła zima" i "Malowane tła boho", które uzupełniłam grafiką z arkusza "Etykiety z kobietami w stylu vintage" oraz napisem z arkusza "Tropikalne digi napisy".




Drugą zaś zrobiłam na bazie arkuszy z zestawów "Miks róże + motyle" i "Retro rowery", grafika dzidziusia pochodzi z arkusza "Rozkoszne dzieciaczki" a napis to również "Tropikalne digi napisy".




Pozdrawiam ciepło
Agnieszka
Crafty Cat

Komentarze

  1. Obie karteczki bardzo ładne, ale pierwsza jest zdecydowanie moim faworytem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty