Świąteczny tamborek


Witajcie cieplutko ;)

Czy tak samo jak ja czujecie już świąteczny klimat? 

Powoli rozpoczęłam produkcję bożonarodzeniowych ozdób ;) Dlatego chciałam Was dziś zachęcić do stworzenia delikatnej zawieszki z tamborka na drzwi, okno lub ścianę. Moim zamiarem było stworzenie delikatnej, zwiewnej pracy, ale posiadającej wyraźny akcent, dlatego wykorzystałam w niej szorstkie papiery z kolekcji "Zimowa Nostalgia". Ich delikatne barwy zieleni i niebieskiego wymieszane z czerwienią idealnie pasowały do mojej wizji :)
Tamborek został pokryty białym gesso oraz potuszowany distressem. Bazą jest arkusz D " Z aniołkami " , na którym za pomocą maski i pasty strukturalnej stworzyłam gwieździsty wzór. Do przestrzennej kompozycji użyłam arkusza A "Z Mikołajem" i E "Z jelonkiem " oraz śliczną tekturkę w kształcie jelenia od PP. Poinsecje również są wykonane z papierów PP, a dokładnie z arkusza D i B "Zimowej Nostalgii", które dodatkowo zostały pokryte białym gesso i potuszowane.







Oczywiście w mojej zawieszce nie mogło zabraknąć licznych koronek i wstążek, dzięki którym całość nabrała charakteru ;)

Dajcie znać co Wy ciekawego tworzycie :)


Pozdrawiam,
Gosia
https://facebook.com/aroniamalowane/

Komentarze

  1. Śliczny projekt. Już czuję klimat Świąt😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomity, nie mogę się napatrzeć. W tle w tamborek włożony jest papier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to http://www.papierowy-potwor.pl/p/154/1536/zimowa-nostalgia-arkusz-z-aniolkami-1-szt :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty