Kalendarz na biurko


Moje kochane,

 tym razem z racji tego, iż mamy Nowy Rok chciałam zaprezentować Wam kalendarz biurkowy. Kolorystyka delikatna i stonowana bo w bieli,szarości i jasnej zieleni. Do stworzenia wykorzystałam papiery z kolekcji "W tym wielkim dniu" oraz "gruszkowy sorbet". Każdy miesiąc jest osobno tak ,żeby można było łatwo zmieniać miesiące a i żeby wszystko było czytelne. Po wydrukowaniu zostały zalaminowane (dzięki czemu przy przeglądaniu nie zniszczy się ani nie ubrudzi). 





Po lewej stworzyłam kompozycję ozdobną również z tej samej kolekcji papierów. I oczywiście jak to u mnie - nie mogło się obejść baz kryształków. Kompozycja ta tak bardzo mi się podoba, że stwierdziłam iż szkoda by było wyrzucać całość z końcem roku. W związku z tym wpadłam na pomysł aby zrobić ją na magnesach. Dzięki temu łatwo można ją odczepić i mam wspaniały i duży magnes ( 10x10cm). Z tyłu kalendarza zrobiłam kruszonkę a w niej umieściłam notesik dzięki czemu zawsze pod ręką będziemy mieć kartki do zapisania ważnych informacji. 


Mam nadzieję, że się Wam podoba.



Marta "Zeberka Dreams"

Komentarze

Popularne posty