I Komunia Święta w pastelowym różu

Witajcie:)

Na dzisiaj przygotowałam kolejną porcję inspiracji w postaci zaproszeń komunijnych. Sezon trwa i z pewnością rozglądacie się ciągle za pomysłami na tegoroczne wersje zaproszeń. Ja wypróbowałam tym razem szorstkie papiery PP z kolekcji Szkicownik Zielarki - wykorzystałam różowe arkusze D i znów eksperymentalnie połączyłam je z kolekcją innego producenta (Essy-floresy kolekcja It's me - strony różowe oraz ich tekturki IHS). "Zielarka" ma miły odcień różu, ale chciałam go nieco rozjaśnić - jak widzicie kolekcja jest bardzo uniwersalna i świetnie się komponuje z różnymi innymi papierami.

Nie pozostaje mi nic innego jak zaprezentowanie moich zaproszeń w wersji dziewczęcej, może przypadną Wam do gustu i zechcecie się zainspirować?






Pozdrawiam Was ciepło,
Edyta
https://papierowahulka.blogspot.com/

Komentarze

Popularne posty