Kartka patchworkowa z wielkanocnym zającem

Witajcie! Kolejna inspiracja to karteczka wielkanocna z użyciem digi papierów z Papierowego potwora:-D Wbrew pozorom to zbieranina teł z różnych kolekcji. Nie mogłam się zdecydowac, które wykorzystać i wpadłam na pomysł, aby skorzystać z formy patchworkowej, która daje wiele możliwości. Ten słodki zajączek chodził mi po głowie i wyjątkowo zrezygnowałam z kolorowania digistempelka. Jajka potraktowałam glossy accent, co dodaje karteczce trochę błysku.




Wykorzystałam:

Zajączki o raz papiery: z motylami, niebieskimi kwiatami, atramentowymi wzorkami i intensywnymi malowanymi teksturami.

Mam nadzieję, że spodobała wam się inspiracja? A może ktoś pokusi się o lift karteczki z tym słodziutkim zającem?


Pozdrawiam
Ewa
hubka38.blogspot.com

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty