Mix-mediowy scrap na ścianę

Cześć!

Nazywam się Patrycja Serafin, tworzę prace scrapbookingowe pod pseudonimem Scrapatki. Od marca mam zaszczyt być częścią DT Papierowego Potwora. Jako moją pierwszą inspirację postanowiłam zrobić pracę mediową, ponieważ od pewnego czasu bawię się trochę mediami. Do mojego projektu użyłam materiałów DIGI ze sklepu Papierowego Potwora i tu mam dla Was cenną uwagę. Papiery są do samodzielnego wydruku dlatego nie zdziwcie się jak okaże się, że kolor papieru wyświetlany na ekranie okaże się nieco inny po wydrukowaniu. Ja się trochę zdziwiłam bo spodziewałam się bardziej odcieni fioletu niż niebieskiego (warto więc upewnić się, że w naszej domowej drukarce nie brakuje żadnego z tonerów oraz, że monitor jest możliwe najlepiej skalibrowany, jeśli chcemy osiągnąć możliwie wierny wydruk - przyp. PP). Do wydrukowania wzoru użyłam gładkiego papieru o gramaturze 250, ale tak naprawdę to od Was zależy jakiej grubości papieru użyjecie. W pracy użyłam jednej z grafik z „Akwarelowych fioletowych portretów” i papierów z „DIGI tła zimny fiolet vintage”.





 Moja praca to mix-mediowy scrap do powieszenia na ścianę jako obraz. Do stworzenia tła użyłam farb akwarelowych i pasty strukturalnej z kuleczkami z fabriki dekoru. Wzór z maski nałożyłam także na papiery, żeby nadać spójności pracy. Papiery z PP posłużyły mi jako baza do budowania kompozycji wokół mojego elementu centralnego jakim jest kobieta z akwarelowych portretów. W pracy użyłam też, własnoręcznie wykonanych kwiatów z foamiranu, elementów metalowych, półperełek, tekturek i kamyczków 3D z pentart. Wszystko utrzymane jest w kolorystyce fioletowo-niebeskiej. Co sądzicie o takim wykorzystaniu papierów i połączeniu kolorystycznym?






Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam także do siebie ;)

Patrycja,

Komentarze

Popularne posty