Wiosenna kartka w kolorach różu i zieleni

 Cześć wszystkim!

Za oknem zawitała wiosna, chyba już na dobre.  Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze bardziej się ożywiam jak za oknem świeci słońce. Tak więc moja dzisiejsza inspiracja także jest jasna, kolorowa i wesoła. Do wykonania kartki użyłam, papierów w kolorze jasnego różu i jasnej zieleni. Na środku znajduje się napis z jednej z najnowszych kolekcji digi do samodzielnego wycięcia oraz kwiatki i listki z tego samego zestawu. Jak je zobaczyłam od razu się w nich zakochałam! Całość przyozdobiłam wiankiem z wykrojnika, kwiatkiem papierowym, dodałam kuleczki styropianowe i perełki w płynie, a na koniec trochę pochlapałam, żeby było z akcentem mix-mediowym ;) 
 





Zachęcam Was do zajrzenia do sklepu i obejrzenia tego dużego zestawu okazyjnego z akwarelowymi ilustracjami. Zestaw jest ogromny i w różnych wersjach kolorystycznych!

Pozdrawiam Was serdecznie!



Patrycja,

Komentarze

Popularne posty