Ślubna kartka w kolorach lawendy

 Cześć!

Dzisiaj specjalnie dla Papierowego Potwora moja kwiecista inspiracja ślubna.  Jako bazy użyłam oczywiście papierów od Papierowego Potwora. Tym razem jest to Jagodowy Sorbet arkusz "D" jako baza i Szkicownik Zielarki arkusz "A". Całą kompozycję ułożyłam na koronce i materiałowej wstążce. Żeby kartka nabrała intensywności wykorzystałam ciemne kwiaty zarówno kupione jak i robione samodzielnie. Dodałam niebieskich włosów anielskich i jasnozielonych listeczków by kompozycja zyskała na objętości, a kartka na lekkości. 









Środek kartki ozdobiłam Jagodowym Sorbetem i kieszonką, a pudełko wstążką. Jedyne co pozostało to wydrukować życzenia, włożyć kasę dla Młodych i bawić się do białego rana na weselu ;o)

Pozdrawiam,
Urszulahttp://pasadaartcraft.blogspot.com

Komentarze

Popularne posty