Ślubna kartka parawan w kolorach lilii i lawendy

Witajcie!

Bardzo się cieszę, że dołączyłam do kreatywnego zespołu Papierowego Potwora i będę Was inspirować przez najbliższy kwartał. Będzie to dla mnie pierwsza taka przygoda i nie lada wyzwanie, któremu mam nadzieję, podołam :) Jako, że sezon ślubny mamy w pełni, moją pierwszą inspiracją jest kartka ślubna w formie parawanu, w przepięknych odcieniach lilii i lawendy.  Do jej wykonania użyłam romantycznych papierów z kolekcji "Lawendowa Kawiarenka" oraz "Niedzielny Poranek", które odpowiednio potraktowałam dziurkaczem brzegowym. Na pierwszej stronie umieściłam także tag z zestawu do wycinania Akwarelowe listki - Ślub, ozdobiony papierowymi kwiatuszkami oraz mini tekturkę z Parą Młodą.







Wewnątrz kartki umieściłam cytaty, wycięte z arkusza z elementami do wycinania Ślub i wesele, które pięknie wpasowały się w kolorystykę całej kartki, a także życzenia oraz zakładkę na prezent pieniężny.

Całość zamknęłam w prostym białym pudełeczku z okienkiem.


Komentarze

Popularne posty