Szalona florystka - trzy kartki z DIGI

Cześć i zapraszam.

Są takie kolekcje, po które chętnie się sięga i często od nich wraca. Dla mnie zdecydowanym faworytem jest ostatnio zestaw do wycinania DIGI - Duży zestaw okazyjny z akwarelowymi ilustracjami. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać trzy karteczki, do zrobienia których wykorzystałam również DIGI tła - zestaw patternów "o zapachu jagód", DIGI tła - zestaw patternów "o zapachu wetiweru" oraz DIGI tła - zestaw patternów z malowanymi różyczkami

 

Co łączy moje kartki? Kwiaty! Gdy zobaczyłam te piękne akwarelowe grafiki, od razu pomyślałam, że można z nich zrobić kwiaty 3D. Wydrukowałam kwiaty różnej wielkości, wycięłam bez obwódki i uformowałam płatki. Środki kwiatków ozdobiłam półperełkami, pręcikami i mikrokulkami. Listki natomiast wycięłam z białą obwódką, dla kontrastu, żeby na kartce więcej się działo.

Pierwsza karteczka jest różowo - zielona z napisem Moc życzeń, wiec nadaje się na każdą okazję. Pod kwiatki dodałam sizal, żeby było jeszcze bardziej przestrzennie.




Druga karteczka w kolorach niebiesko - zielonych to ślubny shaker. W środku shakera poruszają się opalizujace mikrokulki. Również opalizujace półperełki umieściłam w środeczkach kwiatów, które tym razem są dwuwarstwowe.



Trzecią karteczkę turkusowo - szarą ozdobiłam wróżką z zestawu Digi stemple Kuleczkowo - 40 ilustracji. Taka karteczka idealnie nadaje się na urodziny dla małej dziewczynki i nie tylko :)




Lubicie zestawy do wycinania? Można wykorzystać je na wiele sposobów, będą pasować do niejednego projektu i choć wycinanie jest czasochłonne, to efekt jest tego wart.
 

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Magda Kam
https://magdakamscrap.blogspot.com/

Komentarze

  1. Cudowne karteczki. Ja wycinane elementy dodaje do kartek od niedawna, ale już pokochałam ten sposób ozdabiania prac.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty