Kartka ślubna, w zestawie z pudełkiem

Witam,

Sezon ślubny w pełn i- wiele osób szuka wyjątkowej formy przekazania życzeń, czy podarunków - mam więc dla Was oryginalną, bogato zdobioną kartkę ślubną, w zestawie z uzupełniającym ją pudełkiem. Kolorem przewodnim jest fiolet - w bardzo ciekawych odcieniach. Do stworzenia tego zestawu skusił mnie lawendowy papier, z kolekcji " Lawendowa Kawiarenka"- który znajdziesz TU.
Prócz tego papieru użyłam jeszcze jako bazy TE i TE arkusze. Kartkę w formacie DL ozdobiłam kwiatkami z foarmiranu własnego wykonania, w kilku odcieniach fioletu. 








Dodatkowo użyłam kilku rodzaju wstążek, koronek, szklanych kuleczek z cekinami i mikrokulkami, perełek i "zawijasków", które wykonałam z kolorowego drutu aluminiowego. Zarówno w kartce, jak i pudełku wykorzystałam digi od Papierowego Potwora, które znajdziesz TU.

Komentarze

Popularne posty