Layout "Wspomnienia z wakacji"

Wakacje to czas ,kiedy podróżujemy po całym świecie. Czasem jednak , całkiem blisko możemy znaleźć bardzo klimatyczne miejsca. Ja natknęłam się na stary, ale wciąż działający Młyn Wodny w Okradzionowie. Pełen uroku, położony w cichym, zielonym zakątku. Idealną pamiątką z takiej wycieczki jest stworzenie layoutu- czyli wyjątkowej oprawy Waszych wakacyjnych zdjęć.

Do tła, bazy pracy wykorzystałam arkusz z zestawu "Wakacje nad morzem", zastosowałam na nim białe gesso i stemple, dodatkowo użyłam gazy, koronki, ścinków papierów, tektury falistej, chrobotka. Całość ozdobiłam kwiatkami z zestawu do samodzielnego wydruku "Scrap florystyka". Wycięte kwiaty lekko namoczyłam i uformowałam w pożądany przeze mnie kształt.




Tak ozdobione zdjęcia z wakacji na pewno na dłużej będą przypominały Wam wakacyjny klimat :-)

Pozdrawiam,
Żaneta
https://www.facebook.com/zielonaszafka

Komentarze

Popularne posty