Morska bryza

Witajcie fani Papierowego Potwora!

To mój pierwszy post w tej edycji DT ale inspirowalam Was tu na blogu juz w poprzednich edycjach. I na pierwszy ogień inspiracja pt. "morska bryza". Stworzyłam kartkę ślubną typu swing - jest prosta w wykonaniu ale za to bardzo efektowna przez to, że środkowy panel jest obrotowy.

Do jej wykonania użyłam w sumie trzech arkuszy z zupełnie różnych kolekcji. Przód kartki okleiłam papierem z motywem desek z zestawu "Wakacje nad morzem" a jej tył arkuszem C z dziecięcej kolekcji "Mój Królewicz". Dwie zupełnie różne kolekcje, w różnej tematyce uzupełniają się idealnie - to jest właśnie magia Papierowego Potwora! Ale czy ktoś widzi jakiego trzeciego arkusza użyłam? ;) Otóż listki wycięte są z pięknego zielonego papieru z kolekcji szorstkich papierów "Szkicownik Zielarki" - uwielbiam jego kolor, pasuje do wszystkiego i używam go do zdecydowanej większości moich prac bo na liście (i nie tylko!) nadaje się idealnie.





Na panelu obrotowym z przodu umieściła wycietą parę młodą oraz tekturkę z napisem a całość ozdobiłam ręcznie robionymi kwiatami, które dla mnie mają wyjątkowy związek z morzem - zrobiłam je siedząc na plaży w Jastarni! ;)

Lekkości i morskiego klimatu dodaje kompozycji zwykła gaza wystająca spod kwiatów i napisu. Całość uzupełniają niebieskie oraz przezroczyste kropelki.

Pozdrawiam,
Karola

Komentarze

Popularne posty