Roczek w kolorze zieleni

Pierwsze urodziny to chyba jedno z najbardziej wyczekiwanych przez rodziców momentów z życia ich ukochanego szkraba, a jak wiadomo taka specjalna okazja potrzebuje też specjalnego podarunku. U mnie jest to exploding box :) Trochę zaskakujący, słodki i dziecięcy, a do tego fajna opcja gdy chcemy podarować coś innego niż tradycyjna kartka ;)

Mój box powstał z energetycznej kolekcji papierów Gruszkowy Sorbet połączonej z Digi tłem - patterny Soczysta Zieleń oraz patterny Deserowe. Jako motyw przewodni posłużył mi zestaw arkuszy z przeuroczymi jelonkami "Spotkanie na polanie". Znajdziemy w nim całe mnóstwo gotowych do wydruku jelonkowych grafik w przeróżnych kolorach, więc spokojnie można stworzyć również wersję dla dziewczynki :)










Ja wykorzystałam grafiki na zielonym oraz brązowym tle, a także napisy które również znajdziecie w zestawie. Na środku boxa umieściłam jelonka podklejonego na serwetce, aby nadać mu efekt 3D. Pod jelonkiem, wkleiłam również mini pudełeczko na prezent pieniężny, a całość udekorowałam papierowymi kwiatuszkami :)

Komentarze

Popularne posty