Skarby lasu - ślubny exploding box

Witajcie!
 
Dzisiaj przychodzę do Was z inspiracją w klimacie eko, z zapachem leśnego powietrza. Przygotowałam ślubny exploding box z kraftowego papieru. Na zewnętrznych ściankach okleiłam go soczyście zielonym arkuszem A z kolekcji "Letnia fantazja". Wykorzystała go również jako jedną z warstw na ściankach w środku. I to właśnie ten papier nadał leśnego klimatu. Te listki i delikatne białe kwiatuszki były dla mnie impulsem do stworzenia właśnie takiej pracy. Na zielonym papierze na kostkach dystansowych umieściłam arkusz C z mojej ulubionej kolekcji "Wakacje nad morzem". Romantyczny, leśny klimat wprowadzają kwiaty otoczone zielonym mchem i listkami wyciętymi z niezastąpionego zielonego papieru z kolekcji "Szkicownik zielarki" a całość dopełniają serduszka z tekturki pomalowane perłową farbą.
 



 
Pozdrawiam,
Karola

Komentarze

Popularne posty