Zieleń + Błękit, kartka od Gosi

Witajcie!

Tym postem chciałam się z Wami przywitać jako nowy Gość Zespołu Kreatywnego Papierowego Potwora :) Jest mi bardzo miło, że mogę tutaj zaprezentować moją pracę. Sezon ślubny w pełni, dlatego też stworzyłam kartkę na tą właśnie okazję.





 W wspaniałych odcieniach błękitu i zieleni, które zawdzięczam papierom z kolekcji Wymaluj mi wiosnę ( arkusz A i C ). I muszę Wam powiedzieć, że jestem zauroczona całą kolekcją ( a w szczególności błękitnymi paskami ). Te delikatne barwy nadają się na wiele okazji i z chęcią będę do niej wracać. Pracę przeszyłam białą nitką, ozdobiłam kwiatami zabarwionymi mgiełkami oraz delikatną tekturką ( Scrapiniec ), wszystko pochlapałam białą farbą oraz mgiełkami.




Pozdrawiam,
Gosia
https://facebook.com/aroniamalowane/

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty