Kartki ze "Słodkiej niespodzianki"

Witajcie!
Mam dziś dla Was trzy kartki zrobione na bazie jednej z naszych nowszych kolekcji - "Słodka niespodzianka". Wprawdzie kolekcja ta nie zawiera żadnych dodatków - napisów itp. to mamy u nas w sklepie Papierowego Potwora idealnie dopasowane do niej arkusze digi do druku. 


Do pierwszej z kartek wykorzystałam bonusowy arkusz z okładki zestawu  oraz arkusz B. Do tych papierów idealnie pasują "Krążki z praktycznymi napisami".




Druga kartkę przygotowałam wykorzystując inny wzór z okładki, arkusz D z tego samego zestawu oraz kawałek arkusza B z kolekcji "Truskawkowy sorbet"
. Napis wycięłam z okładki zestawu "Wymaluj mi wiosnę", ale jeśli potrzebujecie pasujących do tych papierów digasów to gorąco polecam "Rozmyte krążki - słodko jak z bajki".




Do zrobienia trzeciej kartki wykorzystałam arkusz C z tej samej kolekcji oraz kawałek arkusza C z kolekcji "Jagodowy sorbet". Całość uzupełniłam wydrukowanym napisem z arkusza "Rozmyte krążki - dziękuję ci za to, że jesteś".




A jakie są Wasze ulubione zestawienia papierów i digi-dodatków?




Pozdrawiam ciepło
Agnieszka
Crafty Cat

Komentarze

Popularne posty