Wizja niepoprawnej romantyczki


W tym miesiącu chciałam zaprezentować moją pracę w temacie "wizja niepoprawnej  romantyczki".
Co prawda sierpień nam się skończył, ale nie skończył się jeszcze sezon na najbardziej romantyczną uroczystość jaką jest ślub. 






I tak oto powstała kartka w formacie 14.5cm x 14.5cm. Użyłam do niej papieru z kolekcji "W tym wielkim Dniu".  Piękna kolekcja z subtelnymi papierami w odcieniach pastelowych. Tutaj  akurat w różu. Kartka jest kartką piętrową. Każde piętro jest podklejone pianką  kreatywną.  Ozdobione własnoręcznie zrobionym kwiatami z foamiranu oraz delikatnymi listkami w kolorze bieli. Oraz kilkoma srebrnymi cyrkoniami.

Mam nadzieje, że  się  podoba.


Serdecznie zapraszam na moją stronę  na FB.


Marta "Zeberka Dreams"

Komentarze

Popularne posty