"Jesień nad morzem" - kartkowe trio od Agnieszki

Witajcie!

Na ostatni z moich jesiennych postów zdecydowałam się wybrać temat "Jesień nad morzem", potraktowałam go dość swobodnie, zaczerpując z niego głównie kolory i wzory. Przygotowałam dla Was 3 kartki na bazie różnych papierów z kolekcji "Mój królewicz".

Pierwszą z nich przygotowałam na bazie arkusza C. Napis wycięłam z wydrukowanego arkusza "Postarzane etykiety z praktycznymi napisami".





Drugą kartkę przygotowałam z arkusza D tej kolekcji, który uzupełniłam wydrukowanym obrazkiem z arkusza "Karty retro - piękno i miłość".




Trzecia kartka powstała na bazie arkusza A, który uzupełniłam jedną z darmowych grafik dostępnych na naszej stronie.




Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja inspiracja.


Pozdrawiam ciepło
Agnieszka
Crafty Cat

Komentarze

Popularne posty