Walentynkowe pudełko na cukierki

Witajcie!


Czy macie zamiar świętować Walentynki? Ja uważam, że co by nie mówić o tym święcie, to jednak każda okazja do miłego gestu dla ukochanej osoby jest dobra. Ja postanowiłam ozdobić pudełko na czekoladowe cukierki. Wykorzystałam do tego zużyte pudełko po czekoladkach Lindta. W ten sposób powstało nowe, oryginale opakowanie, w którym zmieści się kilka cukierków. A może włożycie tam coś innego? Do zrobienia pudełka zainspirowała mnie przesłodka foczka z serii digistemple Kuleczkowo Jak ja zobaczyłam to po prostu przepadłam. Tylko spójrzcie na te oczka! 





Pudełko okleiłam arkuszem z kolekcji teł digi Kwiatowe esy floresy II. Na pudełku znajduje się także koronkowe serce z napisem z arkusza Koronkowe serduszka i etykiety z praktycznymi napisami.




Już nie mogę doczekać się wręczenia mojego prezentu!



Pozdrawiam serdecznie.
Ela
www.mojeszydelkoweprzygody.blogspot.com

Komentarze

Popularne posty