Zimowe kartki z "Biżuterii Królowej"


Dzisiaj moja pożegnalna inspiracja na blogu Papierowego Potwora. To był wspaniały czas! Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś powtórzę podobną przygodę!

Cieszę się, że moja ostatnia inspiracja przypadła na Święta Bożego Narodzenia. Nie musiałam się długo zastanawiać, co to będzie - oczywiście kartki świąteczne, jednak mają w sobie coś wyjątkowego! Otóż nie użyłam do ich zrobienia żadnej kolekcji światecznej, a mojej ukochanej kolekcji Papierowego Potwora - "Biżuteria Królowej". Okazało się, że te papiery w klimacie vintage fantastycznie nadają się do stworenia gwiazdkowych kartek w stylu schabby chic (przynajmniej taki był mój zamiar - oceńcie sami).





Jasna kartka to tył papieru srebrnego oraz okładki. te dwie wartswy świetnie się komponują z białymi, papierowymi poisencjami (autorstwa Krysi Opoki), gałązkami, koronką, taśmą z pomponami i wstążką tiulową. Napis pochodzi z bloga Joli http://jolagg.blogspot.com/




Druga kartka powstała z papieru zielonego oraz ponownie srebrnego. Spod przedartej warstwy wystaje biała koronka, a na niej umieściłąm ponownie białe poisencje, tyle że tutaj foamiranowe (autorstwa Moniki Słowińskiej). Do tego srebrna wstążka i ażurowa gwiazdka, które dopełniają całości. napis ponownie z bloga Joli.

Format DL obu kartek nadaje im elegancji i odświętnego charakteru. Bazy marki Goatbox.

Mam nadzieję, że kartki spodobają się obdarowanym i wam! Ja miałam mnóstwo frajdy przy ich tworzeniu i podczas prcy z kreatywnym zespole Olgi!

Do zobaczenia!


Pozdrawiam,
Ola


Komentarze

  1. Ta kolekcja mi zawsze najbardziej pasowała pod święta :) Przepięknie Ci wyszły te kartki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty