Wiosenna kartka w kolorze mięty i pomarańczy

Witajcie

Pisząc tego posta mam za oknem śnieg i pluchę - taka aura nie nastraja mnie niestety do rękodzieła. Postanowiłam jednak się przełamać i spróbować zrobić jakąś wesołą kartkę. Wybrałam temat kolorystyczny - mięta+pomarańcz - oba są jednymi z moich ulubionych kolorów ale jakoś nigdy nie miałam odwagi zestawić ich razem na jednej pracy.





Wykorzystałam moje ulubione tło w dmuchawce z zestawu "Wesołe rysowane kwiatuszki w wiosennych barwach" oraz uroczą pomarańczową krateczkę z zestawu "
Skromna, przeplatana kratka w jesiennych kolorach". Dodatkowo wycięłam listki z arkusza "Akwarelowe liście w odcieniach złota" a napis i banerek możecie pobrać z naszej stronki z darmowymi digasami. Na kartkę trafiły też małe fragmenty kilku innych digi-papierów z naszego sklepu.

Nie mogę się już doczekać wiosny - a Wy?

Pozdrawiam ciepło
Agnieszka
Crafty Cat

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty