Czekoladownik w kolorach lata - cytrynowe orzeźwienie

Cześć i zapraszam.

Dzisiaj przygotowałam dla Was czekoladownik w całości wykonany ręcznie, czyli bez użycia wykrojników i maszynki. Jest to propozycja na osób początkujących, które nie mają jeszcze wielu narzędzi, ale chciałyby stworzyć coś pięknego. PP ma w swoim sklepiku absolutnie fantastyczny zestaw digi do wycinania DIGI - Duży zestaw okazyjny z akwarelowymi ilustracjami , wybrałam opcję z konturem wokół wzoru i rzeczywiście bardzo łatwo mi się wycinało. Zdecydowałam się na napis Wszystkiego najlepszego, ale w zestawie jest więcej opcji pasujących np. na ślub czy dla maluszka. Spośród 8 możliwych kombinacji kolorystycznych wybrałam żółty z niebieskim i połączyłam z pasującymi kolorystycznie tłami z zestawów DIGI tła - zestaw patternów, akwarelowe listki, jagody oraz DIGI tła - zestaw patternów - niezapominajka. Mój czekoladownik w orzeźwiających i soczystych kolorach lata prezentuje się następująco:








Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Magda Kam
https://magdakamscrap.blogspot.com/

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty