Domek dla ptaków ozdobiony za pomocą DIGI

W sklepie ze starociami nabyłam za parę złotych drewniany domek dla ptaków. Postanowiłam odnowić go i postawić jako ozdobę mojej pracowni. Wybrałam oczywiście moje ulubione kolory, czyli delikatny róż i miętową zieleń. Wydrukowałam tła z idealnie pasujących kolekcji digi PP DIGI tła - różane tła vintage oraz DIGI tła - zestaw patternów - zagajnik
. Róże zrobiłam z białego papieru do mixed media. Na koniec oprószyłam je różowym pudrem aksamitnym, wyglądają, jakby pokrywał je delikatny, różowy puch. Tak prezentuje się mój domek po renowacji:



Najpierw pomalowałam całość białym gesso, następnie przycięłam papier i przykleiłam na gel medium. Róże i listki przykleiłam klejem na gorąco, kulki 3D, mikrokulki, koraliki oraz papierowe koronki przykleiłam również na gel medium. Na koniec przetarłam papier białym gesso nakładając go na suchy pędzel i pochlapałam rozwodnionym białym gesso. Jak widzicie, nie trzeba mieć wielu specjalistycznych produktów, aby zrobić prosty mixed mediowy projekt. Może i u Was zalega jakaś drewniana ozdoba, której warto nadać nowy wygląd?









Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Magda Kam
https://magdakamscrap.blogspot.com/

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty