Kolorowana kartka w klimacie Świąt Bożego Narodzenia

Przyszła kolej na kolejnego członka dt Papierowego Potwora czyli mnie.

Jeśli chodzi o prace scrapowe, to wyróżnia mnie chyba miłość do kolorowania. I dziś wcale nie zamierzam Was zaskakiwać, bo niewątpliwie pojawi się na mojej świątecznej kartce pokolorowany digis. Jednak to nie wszystko! Zachwyciły mnie papiery w świątecznej odsłonie i postanowiłam połączyć stempelek z nowościami Papierowego Potwora.
Karteczka powstała według mapki, więc może się wydawać nieco przeładowana, ale nie mogłam się oprzeć tym papierom, a ze stempelka nie potrafiłam zrezygnować.

Oto moja najnowsza praca:





Wykorzystałam elementy i papiery z kolekcji „Świąteczne dekoracje” oraz digistempelek „Zimowa kociara” z serii Potsi.  Można też dostrzec darmową grafikę z napisem wesołych świąt.
Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja propozycja na kolorową, klimatyczną, świąteczna kartkę.



Pozdrawiam
Ewa
hubka38.blogspot.com

Komentarze

  1. Super karteczka ☺ i cudownie pokolorowana garfika ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, życzę wielu nowych pomysłów i pięknych prac :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty