Pastelowe etykiety na prezenty

Bardzo lubię pakować prezenty w szary papier. Często dodatkowo obwiązuję go kolorową wstążką.
Tym razem jednak, opakowania musiały zostać w pewien sposób spersonalizowane, postanowiłam więc dodać do nich kolorowe, pastelowe, wręcz cukierkowe etykiety.








Do wykonania etykiet użyłam papierów Papierowego Potwora z kolekcji sorbetów (1, 2, 3). Jak już wspomniałam, papiery są przepięknie pastelowe, wyraziste i idealnie współgrały z szarym papierem i kolorowymi wstążkami. Wycięłam z nich odpowiedni kształt, nakleiłam wydrukowany napis, dołączyłam papierowego kwiatka wyciętego z tego samego papieru co etykieta (jednak naprzemiennie układałam warstwy kwiatka – raz z jednej a raz z drugiej strony papieru), a w jego środek nakleiłam kolorowe świecidełko.

Tak ozdobiony prezent od razu wydał mi się radośniejszy!


Ania
facebook.com/cytrynowedrzewo





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty