Cztery kwiatowe inspiracje, czyli "W Ogrodzie Wspomnień" wg Agnieszki

Witajcie :)
Chciałabym Wam dziś pokazać kilka moich prac z nowej kolekcji Papierowego Potwora "W ogrodzie wspomnień".
Kolekcja składa się z 4 dwustronnych arkuszy i bonusowego wzoru znajdującego się z tyłu okładki zestawu, co daje nam razem 9 wzorów papieru.

Moim ulubionym jest arkusz A w pięknych fioletach:


dodatkowo użyłam: arkusz z napisami różowy i kryształki.



Arkusz B jest w subtelnych kremach i beżach:



dodatkowo użyłam: arkusz z napisami zielony.


Arkusz C bardzo pasował mi do pracy w stylu eko:


dodatkowo użyłam: arkusz z napisami w kółkach.



Arkusza D użyłam do romantycznej kartki:

Mam nadzieję, że ta kolekcja przypadnie Wam do gustu tak bardzo jak i mi :)


Pozdrawiam ciepło,
Agnieszka Crafty CatPracownia Crafty Cat

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty