Wielkanoc vintage

 Witajcie!

Czy zauważyliście że w naszym sklepie pojawił się ostatnio wysyp pięknych digi-papierów? Królują wzory vintage, ale znajdziecie wśród nowości również inne wzory np. komunijne. Mam dziś dla Was cztery kartki wielkanocne, które przygotowałam łącząc starsze i nowsze wzory z naszej kolekcji.


Do pierwszej z nich użyłam dwóch arkuszy z zestawu "Ciepła zima", jednego z zestawu "Japoński drzeworyt", grafiki dziewczynki, oraz kilku fragmentów arkuszy z zestawu "Koty z piernika".






Druga kartka powstała na bazie dużej grafiki z motylem i arkusza z zestawu "Niebieskie wzory vintage". Grafika dziewczynki pochodzi z arkusza "Wesołe dzieci, retro, wielkanoc, shamrock".





Trzecią kartkę przygotowałam z użyciem arkuszy z zestawów "Staroświeckie tła vintage" i "Gałązki w chłodnych barwach". Grafika pochodzi z arkusza "Dzieci, dzień matki".






Do zrobienia ostatniej z kartek wykorzystałam również dużą grafikę z motylem, arkusz z zestawu "Niebieskie wzory vintage" i fragmenty dwóch arkuszy z zestawu "Koty z piernika" . Do tego dodałam grafikę z dziewczynką
oraz moje ulubione listki.





A Wy szykujecie się już do Wielkanocy? Pochwalcie się swoimi pracami w komentarzach.



Pozdrawiam ciepło
Agnieszka
Crafty Cat

Komentarze

Popularne posty