Wielkanocny vintage z zającem


 Cześć i zapraszam :)


Bardzo się cieszę, że dołączyłam do teamu Papierowego Potwora i mogę Wam zaprezentować moją pierwszą inspirację. Na początek wybrałam styl, który bardzo lubię, ale do tej pory nie było mi z nim po drodze, czyli vintage. W centralnym miejscu mojej kartki zasiadł dostojny zając, którego możecie znaleźć w zestawie digi Wesołe wielkanocne znaczki. Jako tło posłużyły mi grafiki z zestawu DIGI tła - staroświeckie tła vintage, wykorzystałam również serwetkę z zestawu Papierowe wycinanki - tagi. Kompozycję wzbogaciłam ręcznie robionymi kwiatkami i metalowymi elementami, nie mogło również zabraknąć koronki, wstążeczki i jutowego sznurka. Na koniec podmalowałam gdzieniegdzie białym gesso i dodałam trochę chlapania. Tak oto prezentuje się mój Wielkanocny vintage:








Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Magda Kam
https://magdakamscrap.blogspot.com/

Komentarze

Popularne posty