Urodzinowy brąz i turkus


Witam

Dziś inspiracja w postaci dwóch kartek urodzinowych. Obie utrzymane w podobnej kolorystyce, niby podobne, a jednak inne.

Pierwsza dla chłopca zapalonego piłkarza - do jej wykonania użyłam papierów z kolekcji "deszczem malowane" i digi tła do samodzielnego wydruku "patterny turkusowe" (choć moja drukarka nie oddała pełni koloru). Kartkę zdobią napisy od "Potwora" i scrapek z piłką który jest motywem przewodnim. Wewnątrz znajdują się życzenia oraz scrapek z piłkarzem i miejsce na pieniądze.





Druga praca jest dla młodej kobiety na wyjątkowe dwudzieste urodziny. Do jej wykonania użyłam digi tła "turkusowe patterny" i "jasny brąz", natomiast wewnątrz papiery z kolekcji "W tym wielkim dniu" oraz "W ogrodzie wspomnień". Główną ozdobą jest tekturka ramka od "Kalinowy Gaj" w której osadzone jest zdjęcie obdarowanej. Pozostałe motywy to tagi z ukochanym psem i autem. Wewnątrz scrapek z czerwoną różą i kieszonka na pieniądze.




Jak widać kartkę dla kobiety można wykonać bez użycia kwiatów i ozdobnych dżetów, a pełna personalizacja daje jej charakter i urok. Wykonanie tych prac sprawiło mi ogromną frajdę. Mam nadzieję, że was zainspirują.




Pozdrawiam

Komentarze

Popularne posty