W rajskim ogrodzie


Cześć i zapraszam!

Z wytęsknieniem czekam na wiosnę i niecierpliwie obserwuję budzącą się po zimie przyrodę. Do pełnego rozkwitu jeszcze daleko, więc postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce i stworzyć kwiaty, dużo kwiatów i całkowicie wypełnić nimi moje kartki. W sklepiku PP pojawiły się nowe kolekcje paternów w przepięknych, pastelowych kolorach, na moich kartkach możecie zobaczyć DIGI tła - zestaw paternów - zagajnik, DIGI tła - zestaw paternów - nagietek oraz DIGI tła - zestaw paternów - niezapominajka.



Pierwsza kartka to DLka w kolorach zagajnik i nagietek z biało-różowymi hortensjami. Dobrałam do niej pasujący wianek z napisem Moc życzeń z zestawu DIGI - wianki w intensywnych kolorach, urodziny.





Kolejna kartka jest kwadratowa w kolorach zagajnik i niezapominajka z biało-niebieskimi hortensjami i tak jak powyżej, z napisem Moc życzeń.






Na koniec przedstawiam znowu DLkę, ale tym razem w orientacji poziomej. Połączyłam nagietek i niezapominajkę, dodałam różowo-niebieskie hortensje oraz napis z okazji urodzin. Te wianki z napisami naprawdę pięknie się komponują z nowymi paternami DIGI.





Które połączenie kolorystyczne podoba się Wam najbardziej?

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Magda Kam
https://magdakamscrap.blogspot.com/

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty