Kopiec kreta na kubeczku

Cześć wszystkim!

Zapraszam Was na kolejną inspirację, tym razem znów bardziej mediową. Długo myślałam nad tym co Wam w tym miesiącu pokazać i z pomocą przyszedł mój kubek, który niestety odbił się lekko i nie nadawał się już do użytkowania. Ciężko było się z nim rozstać więc postanowiłam zatrzymać go na dłużej w inny sposób :D Zrobiłam sobie z niego mały ogródek z kopcem kreta! Ta inspiracja wyszła naprawdę spontanicznie i powiem szczerze, że bardzo szybko ją stworzyłam. A wiecie dlaczego? Bo w ogóle się nie zastanawiałam i nie dumałam, jak to często mam w zwyczaju. Po prostu zabrałam się za robotę i już! Jak to w takim tworzeniu bywa nie do końca wiedział co chcę stworzyć, pomysły nasuwały się same w trakcie tworzenia. Wszystkie materiały z papieru oprócz białych serwetek to arkusze digi z Papierowego Potwora. Z początku nie wiedziałam zbytnio jak użyć zielonegoarkusza  ale powiem szczerze wzór pięknie wygląda na tych gałązkach. Kwiatki natomiast wykonałam z arkusza z tego zestawu kolor jest przepiękny i intensywny. Musicie je koniecznie wypróbować!










Patrycja,

Komentarze

Popularne posty